محل برگزاری IREK2

دومین کنگره اسپرانتوی ایران در محل سالن همایش سرای محله شهرک باقری واقع در منطقه ۲۲ شهرداری تهران در غرب بزرگراه همت برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محل برگزاری کنگره میتوانید به وب سایت سرای محله شهید باقری در آدرس زیر مراجعه فرمایید.

shahid-baqeri.mytehran.ir/

ضمنا جهت مشاهده نقشه محل برگزاری کنگره بر روی گوگل مپ کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://goo.gl/maps/977nU

مسیرهای دسترسی بوسیله وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی

 مترو: ایستگاه متروی چیتگر یا ایران خودرو: بعد از پیاده شدن در  ایستگاه مترو به پایانه اتوبوس جنب آن مراجعه و خط اتوبوس شهرک شهید باقری را سوار شده و در ایستگاه داخل شهرک پیاده  شوید. از خیابان گلستان چهارم حدود ۲۰۰ متر به سمت جنوب حرکت کنید تا به سرای محله شهرک شهید باقری برسید.

اتوبوس: در ایستگاه متروی چیتگر، ایستگاه متروی ایران خودرو و یا میدان المپیک سوار اتوبوس شده و در ایستگاه داخل شهرک پیاده شوید. از خیابان گلستان چهارم حدود ۲۰۰ متر به  سمت جنوب حرکت کنید تا به سرای محله شهرک شهید باقری برسید.

تاکسی: از میدان المپیک (جنب میدان میوه و تره بار) به شهرک شهید باقری دارای خط تاکسی می باشد. در ایستگاه داخل شهرک پیاده شوید. از خیابان گلستان چهارم حدود ۲۰۰ متر  به سمت جنوب حرکت کنید تا به سرای محله شهرک شهید باقری برسید.

وسیله شخصی:  از اتوبان همت شرق به غرب طی مسیر نمایید، پس از رد شدن از بزرگراه آزادگان، وارد شهرک شهید باقری شوید، در بدو ورود به شهرک (خیابان گلستان) به سمت چپ تغییر مسیر داده و وارد خیابان بوستان شوید. به مسیر خود ادامه داده تا به محل  برگزاری کنگره (سرای محله شهرک باقری) برسید.

 

منتظر دیدار شما در همایش هستیم.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.